E38 - Emulation Engineer (Saeed Saabni)
E38

E38 - Emulation Engineer (Saeed Saabni)

Summary

יובל קוגן, ליאור שרמן ושי אוליבר מארחים את סעיד סעבני ולומדים על אמולציה.

העבודה בתחום הצ'יפים דורשת בדיקות מקיפות ויסודיות לקוד של הצ'יפ (ה-RTL).
את הלוגיקה בודקים בסימולציה.
אז מהי אמולציה?

כדי לענות על השאלה ולהכיר את תפקידו של מהנדס האמולציה הזמנו לאולפן את סעיד סעבני שהקים שלושה צוותי אמולציה בעבר ומומחה בתחומו.

אז על מה דיברנו?

  • מה ההבדל בין סימולציה לאמולציה? ומה זה בכלל אמולציה?
  • סוגי האמולציה שקיימים כיום
  • האם תמיד צריך אמולציה?
  • בונוס בשביל שי - האם יש DFT גם באמולציה?

הפרק הזה משתייך לסדרת הפרקים שעוסקת בהכרת התפקידים של מהנדסי חשמל בתעשייה, אך אנחנו מציעים למי שמתחיל להאזין להקשיב קודם לפרק 7 (מהנדס Logic Design / Frontend) עם אמנון זיידמן על מנת להכיר את המושגים המדוברים בפרק.

גרסאות חדשות של Gameboy Emulator תוכלו למצוא (בין היתר) בקבוצת הווטסאפ שלנו >>>
https://chat.whatsapp.com/KwUu8pQsxx220qS7AXv04T